Felanmälan
Ibland går saker fel, eller sönder. Exempel på frågor kan vara gällande nycklar, dörrar, lås och grindar, maskinerna i tvättstugan, porttelefon, namnskyltar, läckande kranar, inomhustemperatur, trädgård, snöröjning m.m.
Daglig skötsel och drift
Felanmälan som gäller daglig skötsel och drift sker till vår förvaltare Bredablick.
Du kan också kontakta Bredablick på telefon
010 - 177 59 00
Öppettider vardagar 08:30 - 16:00
Fastighetsförvaltare är Mattias Höög, Bredablick. Mattias och hans team har hand om inre och yttre fastighetsskötsel såsom trädgårdsarbete, reparationer, lokalvård och löpande underhåll i lägenheter och i allmänna utrymmen.
Akuta ärenden
Vid akuta ärenden och behov av hantverkare som rörmokare, elektriker, glasmästare, låssmed m.m. har vår partner CPG Sverige jour.
CPG Sverige AB
031 - 762 86 10
Öppettider vardagar & helger 16:00 - 08:30
Störningsjouren
Akut störning (oväsen) i huset eller på gården. Störningar måste anmälas till Securitas via detta telefonnummer (ej direkt till Brf Galeasen).
Securitas kontaktcenter
010 - 470 53 00
dygnet runt
Ohyra
Har du upptäck ohyra i din lägenhet? Kontakta Anticimex och beskriv problemet.
Brf Galeasen Linnéstaden har sin fastighetsförsäkring i Folksam.
OBS! Det är din skyldighet som boende att se till att skadedjur åtgärdas så att de inte sprids i fastigheten.
Hisservice
KONE hanterar våra hissar med jour dygnet runt.
KONE kundcenter
0771 - 50 00 00
dygnet runt