Felanmälan

Ibland går saker fel, eller sönder. Exempel på frågor kan vara gällande nycklar, dörrar, lås och grindar, maskinerna i tvättstugan, porttelefon, namnskyltar, läckande kranar, inomhustemperatur, trädgård, snöröjning m.m.

Daglig skötsel och drift

Felanmälan som gäller daglig skötsel och drift sker till vår förvaltare Bredablick.

Felanmälan Bredablick

Du kan också kontakta Bredablick på telefon

010 - 177 59 00

Öppettider vardagar 08:30 - 16:00

Fastighetsförvaltare är Mattias Höög, Bredablick. Mattias och hans team har hand om inre och yttre fastighetsskötsel såsom trädgårdsarbete, reparationer, lokalvård och löpande underhåll i lägenheter och i allmänna utrymmen.

Akuta ärenden

Vid akuta ärenden och behov av hantverkare som rörmokare, elektriker, glasmästare, låssmed m.m. har vår partner CPG Sverige jour.

CPG Sverige AB

031 - 762 86 10

Öppettider vardagar & helger 16:00 - 08:30

Störningsjouren

Akut störning (oväsen) i huset eller på gården. Störningar måste anmälas till Securitas via detta telefonnummer (ej direkt till Brf Galeasen).

Securitas kontaktcenter

010 - 470 53 00

dygnet runt

Ohyra

Har du upptäck ohyra i din lägenhet? Kontakta Anticimex och beskriv problemet.

Brf Galeasen Linnéstaden har sin fastighetsförsäkring i Folksam.

OBS! Det är din skyldighet som boende att se till att skadedjur åtgärdas så att de inte sprids i fastigheten.

Anticimex

075 - 245 10 00

Länk till Anticimex

Hisservice

KONE hanterar våra hissar med jour dygnet runt.

KONE kundcenter

0771 - 50 00 00

dygnet runt